Bayram Alışverişinde E-ticaret Sektöründe Artış Yaşanıyor
Her yıl olduğu gibi bayram döneminde tatlı, çikolata, şekerleme ve kahve gibi ürünler büyük ilgi görüyor. Bu dönemde hediyelik eşya kategorisinde de artış yaşanıyor.
Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği (ETİD) Başkanı Hakan Çevikoğlu, AA muhabirine yaptığı açıklamada, ramazan ayı ve yaklaşan Ramazan Bayramı sebebiyle alışverişlerin e-ticaret sektöründe tüm kategorilerde satışları artırdığını belirtti.
Çevikoğlu, tüketici alışkanlıklarının çevrim içi alışverişe kaymasının yanı sıra bayram alışverişlerinde e-ticaretin ön plana çıktığını ifade etti. Bayram için tatlı malzemeleri, çikolata, şeker, kahve gibi gıda alışverişlerinin yanı sıra giyim ve ayakkabı alışverişlerinin de tercih edilen ürünler arasında olduğunu belirtti.
Öte yandan Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) E-ticaret Meclis Üyesi Seyhun Özkara da bayram döneminde giyim, ayakkabı, gıda ve hediyelik eşya kategorilerinde artış yaşandığını vurguladı. Tüketicilerin kampanya ve indirimlerden faydalanarak alışverişlerini tamamladığına dikkat çekti.
Özkara, e-ticaret sektöründe uluslararası satışların artmasıyla beraber küçük işletmelerin de rekabet ortamında başarılı olabilmesi için değişen trendleri takip etmeleri gerektiğini sözlerine ekledi.
More Stories
Meksika ekonomisi endişelendiriyor
İbrahim Gülmez BTÜ’de Sanayi Fırsatlarını Anlattı
İstanbul’da vandallar polise asitle saldırdı: Üniforma eridi